vineri, 22 octombrie 2010

Topul prezenței scriitorilor pe net

Aici veți găsi un interesant top al scriitorilor pe net, luat după poziția în ZElist. Este blogul lui Andrei Ruse, el însuși scriitor și aflat în primii 300. Totuși topul e viciat de o omisiune pe care am adus-o la cunoștința autorului: Lucia Verona, acum pe 209, cea mai activă scriitoare pe blog și inițiatoarea unor acțiuni on line remarcabile plus a întîlnirilor între bloggeri off-line. Astfel Emil Brumaru își păstrează locul 1, Lucia Verona intră pe 2, urmează Andrei Ruse etc. Nu am verificat cum stă Doina Ruști care ocupa un loc foarte bun pe Trafic.ro.

Acest blog era la ora sondajului pe 12 din 15 listați. La scriitoare, Lucia Verona e de departe pe locul întîi, celelalte blogiuri de scriitoare fiind mai jos de locul 1000 Zelist (Miruna Vlada, Nora Iuga etc.). E de la sine înțeles că e vorba de un top al blogurilor ca influență, nu al valorii operelor, al influenței în viața literară etc., lucru pe care și autorul cercetării îl precizează.

2 comentarii:

  1. Horia, multumesc pentru "intervenţie". Dar nu reuşesc să intru pe blogul lui Andrei Ruse.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu placere. Nu inteleg cum de nu intri. Eu am dat de el pe zelist ca ma puncta si vazind tema am dat de acolo.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Arhivă blog