joi, 28 iulie 2011

„O viziune gravă”...

Acesta este titlul unei pătrunzătoare recenzii la volumul meu de versuri „pantera sus, pe clavecin” (Ed. Tracus Arte, 2011) semnate de dl Gh. Grigurcu în numărul 30 al revistei „România literară”. Comentariile cunoscutului critic, specializat mai ales în exegeza asupra poeziei, mi s-au părut extrem de interesante, iar titlul său consider că îmi face dreptate, că prea mă ia toată lumea drept comediograf. Voi da link la apariția pe sit a numărului 30.

Din sumar, ca și prefațatorul volumului, Dan Cristea, criticul remarcă în mod special poemul „întoarcerea acasă” ca „maxima reușită” a cărții. Nu pot decît să mă înclin în fața opiniei a două autorități. Eu țin acest poem în colecția „de recitat”, pentru că e foarte teatral. O să mă port mai frumos cu el de-acum înainte.

Un comentariu:

Postări populare

Arhivă blog