tag:blogger.com,1999:blog-1114951468956044330.post6342031705316717498..comments2023-09-26T16:47:03.016+03:00Comments on Horia Gârbea: Silverstone - echipa MansellHoria Gârbeahttp://www.blogger.com/profile/01840004557320829547noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-1114951468956044330.post-13029666781750699052011-10-22T10:20:48.392+03:002011-10-22T10:20:48.392+03:00Foarte interesant, o experienţă unică. Mulţumesc.Foarte interesant, o experienţă unică. Mulţumesc.gabi c.https://www.blogger.com/profile/05173932094584184949noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1114951468956044330.post-38453062852995829132011-10-22T09:56:22.590+03:002011-10-22T09:56:22.590+03:00E o experiență interesantă. Sunt sigur că aceasta ...E o experiență interesantă. Sunt sigur că aceasta va avea ecou într-una din cărțile viitoare.Șerban Tomșahttp://serbantomsa.blogspot.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1114951468956044330.post-19623942029212516932011-10-22T00:28:56.485+03:002011-10-22T00:28:56.485+03:00În schimb la turul cu pilotul, care taia toate cur...În schimb la turul cu pilotul, care taia toate curbele, nu vira practic, senzatiile s-au anulat, viteza era prea mare. De fapt nu avea mai mult de 150 MI/h, deci vreo 240, dar fiind un Lotus foarte ușor era ca un zbor la rasul solului. A parcurs circuitul de 6 km în 2 minute, nu e nimic de spus, a fost ca și cum aș fi călărit o ghiulea ca Munchausen.Horia Gârbeahttps://www.blogger.com/profile/01840004557320829547noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1114951468956044330.post-69260850895056306812011-10-22T00:25:07.186+03:002011-10-22T00:25:07.186+03:00Mai interesante decît goana pe circuit mi s-au păr...Mai interesante decît goana pe circuit mi s-au părut poligonul și raliul pe macadam cu noroi unde schimbi pîna la a 3-a. Nu mai spun de off road unde am coborît o scară de vreo 15 trepte cu un fel de „ARO” care părea un jaf dar era extrem de puternic și care urca pe pante de 75 e grade, de nu vedeai decit cerul.Horia Gârbeahttps://www.blogger.com/profile/01840004557320829547noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1114951468956044330.post-86047754739437904522011-10-22T00:21:54.880+03:002011-10-22T00:21:54.880+03:00@gabi c. Nu am forțat la tururile de pe circuitul ...@gabi c. Nu am forțat la tururile de pe circuitul mare de F1. Instructorii mă îndemnau. Dar am depășit rareori 90 mile/h adică 144 km/h. Am urcat maximum pînă la 120 adică 180 km/h. Percepția vitezei e diferită, pare că mergi mai încet în mașinile grele ca Nissan. În schimb cu monopostul cu vîntul în cască la 100 crezi că zbori. Mergînd repede, liniile drepte par scurte, știi că vine curba și eu Horia Gârbeahttps://www.blogger.com/profile/01840004557320829547noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1114951468956044330.post-73423877771639399372011-10-21T23:46:04.942+03:002011-10-21T23:46:04.942+03:00O experienţă unică şi o amintire inedită. Dar cu v...O experienţă unică şi o amintire inedită. Dar cu viteza cum a fost? Cred că aveţi multe senzaţii şi percepţii noi de descris dincolo de rezultatul final, eu unul sunt curios.gabi c.https://www.blogger.com/profile/05173932094584184949noreply@blogger.com