miercuri, 3 decembrie 2014

Amintiri de la Madrid. Inaugurarea ASARS

La Madrid, fiind oaspetele Asociației Scriitorilor și Artiștilor Români din Spania, am asistat la un eveniment impresionat la Ateneul din Madrid la care au participat peste 350 de artiști de origine română și de prieteni ai lor. Am ascultat poezie și muzică și mesaje emoționante ale celor prezenți. Anterior am avut o întîlnire cu conducerea Asociației. Mulțumesc președintelui ASARS scriitorul Gelu Vlașin, vicepreședinților, poeții Marius Gîrniță și Marin Dumitrescu, părintelui și poetului Vasile-Eugen Barz, tuturor celor care m-au întîmpinat cu prietenie și ospitalitate.


Fotografiile sînt realizate la întîlnirea cu conducerea ASARS, (l-am avut alături și pe criticul Aureliu Goci) pe străzile din Toledo și pe scena Ateneului unde au recitat cei trei poeți: Gelu Vlașin Marius Gîrniță, Marin Dumitrescu, din recentele lor volume bilingve apărute la Madrid.





Am fost și la lansarea doamnei Ana Blandiana, cu volumul „Patria mea A4” în spaniolă, eveniment organizat de  ICR Madrid în fața unui public extrem de numeros și entuziast.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Arhivă blog