joi, 19 februarie 2015

Țară tristă plină de umor. Academia DacoRomână și Nobelul

Am primit, printr-un prieten, spre popularizare această știre emisă de un domn pe care nu-l cunosc și al cărui nume nu e cazul să-l menționez. Culmea că o și fac publică, dar din alt motiv decît cel dorit de autor:

ILEANA VULPESCU - CANDIDATA LA PREMIUL NOBEL PENTRU LITERATURA
 
> Astazi, am primit
> confirmarea de primire, de la Comitetul Nobel, a
> documentelor trimise privind nominalizarea doamnei Ileana
> Vulpescu - candidata la Premiul Nobel pentru literatura pe
> anul 2015 din partea Academiei
> DacoRomâne.

Nu pricep de ce nu e lăsată în pace venerabila autoare a „Artei conversației” și e expusă ridicolului fără nicio vină. Mă îndoiesc că va gusta această „glumă”, ca să n-o numesc așa cum merită. 

Mîine-poimîine o să aflu că asociația iubitorilor de feline mă propune la premiul Oscar pentru că am mîță (mai exact ea mă are pe mine). 



Un comentariu:

  1. Avem peste 27.000 de ONG-uri,unele cu nume de "academie" si cu aflari in treaba cat mai originala spre atentia opiniei publice. Propunerea la Premiul Nobel e o gluma de popor trist,vorba lui Horia Garbea,daca nu dovedeste suport masiv de recunoastere nationala a personalitatii avand merite marcante,preluate si in strainatate cu ecou pana la Academia Suedeza. Or noi,romanii,reducem fatalmente interesele majore ale natiei la expunerea stupida a grandomaniei individuale cu evident prejudiciu educativ,perseverenta in viata politica si televizata.Asa ne putem explica impunerea unor valori in lume,numai dupa ce au trecut cu amaraciune hotarul tarii,care,altfel,e plina de "patrioti"...

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Arhivă blog