Faţă de textul de mai jos, Mega Image Relaţii Clienţi mi-a trimis o scrisoare de scuze asigurîndu-mă de faptul că a fost un incident nefericit, izolat şi necaracteristic. Salut cu bună-credinţă dorinţa de îndreptare şi accept scuzele. Vă voi ţine la curent cu progresele firmei pe care le doresc sincer şi eu, ca vechi client.
* * *
Ieri, 10 martie 2012, ora 11, am
intrat în magazinul Mega Image de pe Bulevardul Lacul Tei, între Teiul Doamnei
și Doamna Ghica. De fiecare dată o fac fără plăcere, pentru că e aglomerat și
serviciile sînt precare. Dar mă grăbeam, ca adesea, și speram să pot lua repede
cîteva lucruri de primă necesitate, toate din același loc. La intrare erau
cîteva „turnuri” de coșuri așezate prost, în echilibru precar și ghinionul a
făcut ca vreo cîteva să se dărîme exact cînd am trecut pe lîngă ele, dar cam la
un metru distanță. Nu am dat nicio atenție faptului, nu le atinsesem nicicum.
Dar un paznic în uniformă m-a interpelat: „Și astea se pun singure la loc?” Am
răspuns că nu cred, dar că nu le-am atins defel și nu am niciun amestec în
afacere. Omul a mîrîit ceva, probabil m-a înjurat. La care i-am spus „Vedeți că
eu aici sînt cilent”. Răspunsul a fost cel care m-a și făcut să scriu acest
scurt articol, pentru că e unul caracteristic: „Și ce dacă ești client?!”
„Și ce dacă ești client?!”
Acesta este, așadar, sloganul firmei
Mega Image. Un logo perfect adecvat cu serviciile lanțului comercial. Ar trebui
scris deasupra ușilor, printat pe toate pliantele firmei: „Și ce dacă ești
client?!” Un limpede „lăsați orice speranță, voi, cei care intrați în
magazinele noastre”.
„Și ce dacă ești client?!” Normal,
nu contează, noi venim „de-afară”, tu trebuie să-ți lași banii la noi, să
cumperi lucruri scumpe și proaste și să ne înghiți mîrlăniile!
Voi iniția probabil pe facebook o
campanie ca replică la deviza „Și ce dacă ești client?!”. Titlul campaniei la
care vă invit să vă alăturați: „Mega Image – afară din România!” ca să
vadă și ei „ce dacă” sîntem clienți.
Eu am patit cam acelasi lucru in Carrefour cu un fel de sef de magazin, care neavand altceva mai bun de facut pazea cosurile si intrarea in magazin. Adevarul este ca paznici sau casieri... angajatii pe la multinationalele astea au salarii mici si probleme existentiale mari. Oricum, acest fapt nu justifica un comportament idiot fata de client.
RăspundețiȘtergere„Și ce dacă ești client?!” mi se pare un anti-slogan genial. Mai multă apreciere și considerațiune pentru creatorii anonimi, vă rog!
RăspundețiȘtergere:-D
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
RăspundețiȘtergereO solutie eficienta: livrarea la domiciliu; ei au "scapat" de un client iar dvs economisiti timp si nervi :)
RăspundețiȘtergereLa urmatoarea vizita sa le aratati...pisica neagra,asta pe care o vad eu acum in stanga ecranului.Vor uita de problemele existentiale.
RăspundețiȘtergere