sâmbătă, 27 aprilie 2013

Festivalul Cărții, Budapesta 2013

În acest an, Festivalul Cărții de la Budapesta mi-a prilejuit momente foarte plăcute la standul României, organizat de Ministerul Culturii, unde am prezentat volume proprii, dar și pe ale Luciei Verona și pe ale lui George Volceanov, am asistat la lansarea unui volum de Ioan Es Pop, am cunoscut scriitori maghiari, la ICR Budapesta unde i-am avut gazde perfecte pe dna director Gabriela Matei, pe dl. director adjunct Csaba Bartha, în multe alte locuri frumoase din orașul de pe Dunăre. Pozele sînt elocvente.

O relatare însoțită de poze încă și mai reușite a publicat pe blogul său scriitoarea Lucia Verona, prezentă și ea la manifestare. Acolo e relatat și fotografiat episodul în care trei traducători în română ai lui Shakespeare, încălziți de un soare generos de primăvară s-au așezat pe o terasă la întîmplare, împreună cu distinsul traducător maghiar Farkas Jeno, observînd ulterior că au nimerit tocmai la Shakes-Beer.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Arhivă blog