duminică, 7 aprilie 2013

„Întîlnire” cu Laura Stoica

Acum vreo două zile, fiind într-un loc în care se transmitea muzică de la un post de radio, am auzit un anunț rostit cu maximum de entuziasm de crainică: „Urmează nu-știu-cîte cîntece fără publicitate! Vă veți întîlni cu Laura Stoica”... etc.

Această prevestire macabră m-a înveselit, paradoxal, părîndu-mi se o mostră excelentă de umor negru. Cine nu știe (pînă și eu!) că regretata cîntăreață și-a găsit un sfîrșit tragic. Anunțul ar trebui pus în seria mesajelor iehoviste de tipul: „Ești gata să-ți întîlnești Creatorul?” sau „Te-ai gîndit unde-ți vei petrece veșnicia?”.

În ceea ce mă privește, sper să mă întîlnesc cu Creatorul și cu Laura Stoica după un interval de timp cît mai lung, ceea ce vă doresc și dumneavoastră.




2 comentarii:

  1. Fortand putin fizica cuantica,aceea care evidentiaza caracteristica esentiala al materiei:dualitatea particula-unda si dat fiind ca propria noastra frecventa(coborata)de vibratie ne confera acum starea de particula,ne vom intalni cu Creatorul(cum ii ziceti dv.),dar si cu cei care au trecut deja la starea de unda(ex.Laura Stoica),atunci cand frecventa noastra de vibratie va fi atins o valoare foarte ridicata si ne va fi trecut si pe noi in randul...umbrelor...scuzati:undelor...

    RăspundețiȘtergere
  2. Erata: a materiei(randul 1).Multumesc!(evelics)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Arhivă blog