joi, 2 septembrie 2010

Să vă faceți cruce. Cu ambele mîini

”Am scris aceasta carte cu intentia de a arata lumii Calea catre Dumnezeu, catre revelarea Sinelui. etc. etc.” Semnat: Messia Iisus Hristos

Acesta e mesajul care vă îmbie să citiți cartea ”Messia Iisus Hristos - Autobiografie”!

Există și situl messia.ro care promovează autobiografia de mai sus, presupun romanțată, a Mîntuitorului!
Cum încă nu s-a deschis cerul să îi trăznească pe păcătoșii cu situl și cartea, presupun că Sfinția-Sa e ocupat (dar nu cu scrisul) sau nu bate cu bățul.

4 comentarii:

  1. Ha-ha-ha! Totul e să te crezi!
    Şi, de ce nu, să iasă şi un ban din asta!
    Frumoasă alăturare de titluri: cursuri - comandă - tratamente - rugăciuni miraculoase - cartea Mea - emisiunile Mele... Şi lumea cumpără tot, la pachet!
    ANONIMUL VENEŢIAN

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecare om are stilul său,prin care încearcă să iasă în evidentă,să se impună cumva,numai că la unii acceastă tendintă poate îmbrăca aspecte patologice.Probabil,autorul respectiv se află pe undeva,aproape de acest punct.Dar,fiindcă nu am citit personal cele scrise(mă gândesc să nu fie o parodie)nu voi ridica piatra si mă voi mărgini la a gândi că noi,mai toti,facem la un moment dat lucruri pentru care ar fi trebuit,în prealabil,să ne gândim la o reactie punitivă a cerului.ANONIMUL(A)CIVILIZAT(Ă)

    RăspundețiȘtergere
  3. E proasta faza si pentru o initiativa SF ;))
    Ma bucur ca ti-am descoprit blogul. E de citit serios aici ;)
    Ovidiu, Ed. Pro ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu e o parodie e o chestiune comerciala. La urma urmei, daca o marfa se cauta, cineva trebuie s-o ofere.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Arhivă blog