luni, 14 aprilie 2014

„Mistere și conspirații”. Moartea lui Labiș. La TVR 2

Fiind invitat de poetul Florin Iaru, care e și un remarcabil moderator TV, la o emisiune despre misterul morții poetului Nicolae Labiș, am participat deși nimeni din platou nu apucase acele vremuri și toate informațiile noastre erau livrești sau, în cel mai bun caz, se bazau pe povestiri de povestiri. Întîmplător am cunoscut-o destul de bine pe una dintre surorile poetului, „Marga”, profesoară de română la „Mihai Viteazul” în timpul cît am urmat cursurile acolo. Nu mi-a predat la clasă, dar am vorbit cu ea destul de des, odată chiar ne-a povesti,t cîtorva mai pasionați de literatură, despre ilustrul ei frate. Apare și ea în emisiune, într-un material filmat separat.

Cine n-a văzut emisiunea difuzată pe 12 aprilie o poate găsi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Arhivă blog