joi, 4 martie 2010

Evocare





Cu prilejul sărbătorilor de primăvară țin să evoc cîteva persoane feminine din familia mea: Nicolița „Bobo” Câlniceanu(1910-1994), sora mai mică a bunicii mele paterne, cea care a fost pentru mine una dintre cele mai apropiate prezențe din copilărie pînă la maturitate, Ioana Câlniceanu, născută Pociovălișteanu, pe care nu am cunoscut-o, mama bunicii paterne, vară primară a generalului Aurel Pociovălișteanu, soțul Irenei Tătărăscu, sora liderului liberal, Silvia Gârbea, născută Câlniceanu (1901-1979) bunica mea paternă. Fie ca amintirea lor să nu se șteargă.

2 comentarii:

  1. Străbunica era verişoara cumnatului liberalului Tătărăscu. Aşadar, străbunica era cuscră a lui Tătărăscu. Of... am învins! Am înţeles !

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Arhivă blog