joi, 26 ianuarie 2012

Un banc despre bridge


Această anecdotă, mai puțin cunoscută, am postat-o pe blogul Bridge4Fun, dar mă gîndesc că e nedrept ca vizitatorii acestui blog să nu o cunoască și ei.


Doi bărbați maturi vorbeau despre tinerețea lor. Unul se lăuda celuilalt cu marile lui aventuri:
-În tinerețe am avut zeci de femei: grase, slabe, măritate, nemăritate... Dar tu?
-Eu m-am căsătorit devreme și nu mi-am înșelat nevasta niciodată.
-Aoleu! Urîtă tinerețe ai avut!
Aventurierul continuă:
-În tinerețe făceam niște chefuri nemaipomenite, beam zile întregi. Dar tu?
-Eu nici acum nu beau alcool. Atunci nici atît.
-Aoleu! Urîtă tinerețe ai avut!
-Dar tu chiar n-ai fumat niciodată un pic de iarbă, o bobiță de opiu... Eu în tinerețe...
-Nici măcar n-am văzut vreun drog.
-Aoleu! Urîtă tinerețe ai avut!
Al doilea se cam enervează și întreabă și el:
-Dar tu știi să joci bridge?
-Habar n-am!
-Aoleu! Urîtă bătrînețe o să ai!

(În figură, o donă de pe portalul BBO în care am realizat 6 pici, licitația în colțul din dreapta sus)

2 comentarii:

  1. Fă copy-paste în varianta HTML, nu în cea de scris, şi curăţă codul de ce nu-ţi trebuie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc. Asa voi face in viitor. Acum numai daca voi avea timp.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Arhivă blog