marți, 17 decembrie 2013

Pomana porcului. La Comana

Pe malul rîului Neajlov, marcat de momente istorice din vremea lui Vlad Țepeș și Mihai Viteazul, a avut loc luni, 16 decembrie, o bătălie mult mai veselă. Invitați la Pomana Porcului de dl Primar Neculai Onțanu și de patronul Casei Comana, mai mulți reprezentanți ai literelor și artelor s-au întrecut în compunere de balade, cîntat de colinde, caricaturi și spunere de bancuri.

În competiția de bancuri, am profitat de absența eternului meu rival Alex Ștefănescu și am cîștigat la pas locul întîi. În imaginea de jos (foto Ruxandra Gârbea), tocmai mulțumesc juriului format din istoricul literar Geo Șerban (cu fular) și poetul Dan Mircea Cipariu (cu pahar). În concursul de desen m-am ales cu o mențiune, suficientă pentru pretențiile mele de grafician, în fața unui juriu format din mari critici de artă: Ruxandra Garofeanu și Tudor Octavian.

În imaginea de sus, mă aflu între Ruxandra și romancierul Ștefan Dimitriu. (Foto: Vasile Poenaru)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Arhivă blog