sâmbătă, 14 decembrie 2013

Reflecții despre mîțe

Un moment important în istoria omului a fost domesticirea cîinelui. Un moment esențial în istoria mîțelor a fost domesticirea omului.

În situații de urgență, un cîine poate avea un rol esențial. O mîță are un rol esențial în toate celelalte situații.

Să traduci Shakespeare este foarte greu. Să traduci Shakespeare fără a avea în apropiere o mîță este imposibil.

Mîța nu știe carte. Important e că se comportă ca și cum ar ști.

Într-o republică a mîțelor, omul ar fi sclav. Din fericire, mîțele sînt prea elitiste ca să întemeieze o republică.

Inferioritatea omului față de mîță se constată cel mai bine din faptul că majoritatea oamenilor nu pricep că mîțele conduc lumea.

6 comentarii:

  1. Le înţeleg pe toate. Convieţuiesc cu o Albastră de Rusia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acesta e un mare privilegiu. Să vă trăiască! Urarea mei exactă ar fi : să-i trăiţi.

      Ștergere
  2. Interesant. Felicitări!
    ,,Dânsa" e Dosia?

    O duminică frumoasă vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dosia arată exact ca una dintre cele zece pisici ale mele. E vorba despre cea care le-a adus pe lume pe toate celelalte ( cinci motani şi patru pisicuţe ). Pisicile sunt minunate, dar eu am prea multe şi au început să mă terorizeze.

    RăspundețiȘtergere
  4. Să vă trăiască, poate reușiți să mai plasați 2-3 din 10. Combinația alb-negru e comună, dar plăcută. Îmi mai plac motanii portocalii și tigratele gris cu nasul cărămiziu.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Arhivă blog