joi, 6 mai 2010

In Memoriam George Vasilievici (1978-2010)

Țin să mă refer și eu, cu tristețe, la dispariția prematură din proprie voință a poetului și romancierului George Vasilievici. Am scris despre trei dintre cărțile lui și constat cu amărăciune că informația găsită pe web cum că romanul YoYo a apărut doar pe internet e falsă. Am romanul în varianta edită de hîrtie și l-am comentat ca atare. Scriitorul s-a născut la 3 iunie 1978, la Constanţa, era membru al filalei Dobrogea a USR. A publicat cinci volume de de poezie şi două de proză. Era un adept al literaturii postate în mediul virtual. L-am întîlnit pe George Vasilievici o singură dată, deși am corespondat destul de susținut. Vasilievici a fost un poet valoros din primul val al promoției 2000. Ca și regretatul Constantin Virgil Bănescu, George Vasilievici a ales în urma depresiei o rezolvare nefericită pentru angoasele sale. Ne mai rămîne doar opera lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Arhivă blog