joi, 20 decembrie 2012

Cel mai bun spunător de bancuri

Ieri 19 decembrie am participat la un eveniment cultural-gastronomic care a intrat în tradiție:

„Pomana porcului” - sărbătoare organizată de Primăria Sectorului 2, sub patronajul domnului primar Neculai Onțanu la Comana.

Vremea a fost vitregă cu noi, dar atmosfera a fost una caldă și chiar incendiară din cauza concursurilor organizate (poezie, colinde, caricaturi și bancuri cu politicieni).
Am avut bucuria de a ocupa locul I la secțiunea „bancuri cu politicieni”, în timp ce la caricaturi (caricatura porcului) am luat doar mențiunea I. În plus, am fost în juriu la concursul de poezii pe tema „Balada Porcului”, cîștigat de prozatorul Ștefan Dimitriu care l-a devansat cu 25 de sutimi pe criticul Alex Ștefănescu. A treia poetă în ierarhie a fost înotătoarea Camelia Potec, obișnuită mai curînd cu aurul olimpic decît cu bronzul poetic.

Unul dintre bancurile cu care am cucerit titlul (dintre 18 competitori) a fost următorul:

Se organizează un summit pe tema „cine a inventat omul?”. Prima expunere aparține dnei cancelar al Germaniei:
- Omul a fost creat de un inginer mecanic neamț. Dovadă perfectele articulații, mișcările complexe, gradele de libertate optim stabilite etc. (aplauze)

Urmează dl. președinte al SUA:
- Omul a fost creat de un inginer electronist american. Am în vedere fluxul informației transmis impecabil din neuron în neuron, feed-back-ul etc. (aplauze puternice)

Al treilea la cuvînt, dl președinte al României:
- Omul a fost proiectat în mod sigur de un inginer constructor român. Argumentul: numai un constructor român s-ar fi gîndit să amplaseze groapa de dejecții chiar lîngă parcul de distracții!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Arhivă blog