vineri, 16 septembrie 2011

La 09.11.11 frații (nu gemeni) care rezistă

În ziua de 11 septembrie 2011 la clubul „Bridge for Fun” organizat de Jeni cu indicibila ei ospitalitate de totdeauna s-au nimerit... 13 competitori. Al 13-lea, supranumerar, a fost chiar subsemnatul. Așa încît concursul individual, foarte plăcut de altfel, a trebuit să consemneze doi „gemeni” pe același cal: nașul meu Dan B., vechi partener, și cu mine, evoluînd alternativ, cîte trei done, în deplină frăție.

Din păcate pentru noi, trei avioane au lovit cuplul nostru în trei done consecutive și anume exact în cele în care mă nimerisem eu la pupitru și am luat trei de 0 la rînd. Dacă din cele 18 Match-points puse în joc am fi obținut măcar 3, am fi ieșit la poalele podiumului, dar așa ne-am mulțumit cu un onorabil loc 6 la 3 puncte (69 MP) de locul 4. Cititorii increduli pot găsi clasamentul complet aici!

Concursul a fost cîștigat cu 78 p de Cristina, realizatoarea blogului „Bridge for Fun”, posesoarea unei acute licitații.

M-aș fi temut de ghinionul celor 13 partanți, dacă n-ar fi fost de față la nr. 14 și 15 simpaticii setteri ai gazdei: Șapte și Scumpi, o axă în permanent releu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Arhivă blog