duminică, 16 octombrie 2011
Silverstone, toamna
O promoție la aparate de ras Gilette, la care am fost îndemnat să particip de către soția mea, Ruxandra, o mare amatoare de concursuri de tot felul și norocoasă în plus, mi-a adus o excursie în Anglia pentru a conduce pe circuitul de F1 (dar nu numai, pentru că au loc și alte tipuri de curse acolo) de la Silverstone. Așa că îmi iau rămas bun și pornesc marți spre Londra. De acolo, miercuri 18 octombrie, în ziua Z, alături de alți patru români cîștigători, voi ajunge la istoricul circuit pentru a petrece aproxmativ 8 ore încercînd diferite mașini, inclusiv un Ferrari. O problemă ar putea fi volanul pe dreapta, dar mă gîndesc că monoposturile au totuși volanul pe mijloc. Cum în ultimii ani am condus cam 100 km pe an, mă simt foarte antrenat să atac curbele de F1. Nu poate fi mai dificil decît să traversezi, în mașină, strada Maica Domnului sau Șos. Ștefan cel Mare la 9 dimineața!
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Postări populare
-
Nu e ușor să fii membru al conducerii USR și/sau al comisiilor sale. Se crede că e simplu. Dar faptul de a încerca să faci ceva împotriva ce...
-
La editura Cetatea de Scau n din Tîrgovişte a apărut volumul 1 din însemnările şi memoriile bunicului meu, generalul Titus Gârbea (1893-1...
-
În fiecare dimineață, fiul meu, Tudor, mă trezește cam cu aceeași replică: - Tati, trezește-te odată! Trebuie ...
-
N-am mai fost la un meci de fotbal pe stadion de dinainte de revoluție. Nu mergeam nici acum, dacă nu mă invita dl. primar Neculai Onțanu că...
-
Am regăsit, în urma unei sugestii primte dintr-o corespondență privată, un text pe care l-am tradus mai demult, un poem foarte cunoscut în...
-
Uniunea Scriitorilor din România atrage atenția asupra degradării continue a limbii române şi a nivelului de cultură din spațiul public ...
-
Statuia Împăratului Traian a fost dezvelită electoral de primarul Oprescu pe treptele Muzeului de Istorie (fosta Poștă Centrală) din Calea ...
-
Au și trecut 34 de ani. Aveam 14 ani și eram în bucătărie, cu întrega familie, minus bunicul meu care lucra (scria) la demisol, voiam să pre...
-
La 31 martie, Nichita Stănescu ar fi împlinit 77 de ani. Nod 19 Murise îngerul, dar nu l-am putut ține în brațe, se făcuse de apă și mi-a cu...
-
PROGRAM al candidatului Horia Gârbea ...
Arhivă blog
-
►
2015
(64)
- ► septembrie (3)
-
►
2014
(210)
- ► septembrie (14)
-
►
2013
(212)
- ► septembrie (17)
-
►
2012
(219)
- ► septembrie (19)
-
▼
2011
(468)
-
▼
octombrie
(43)
- Cununa de Lauri – fals jurnal grecesc (II)
- Soare de toamnă. Frunza vedetă
- Cărți (ca și) noi! Emil Mladin - Haimanaua, Ed. Id...
- Cărți (ca și) noi! Emil Mladin - Haimanaua, Ed. Id...
- Cu Tudor Călin Zarojanu despre lectură la TVR
- Cununa de Lauri – fals jurnal grecesc
- Cărți noi! Dorina Brândușa Landen - La nord de suf...
- Din nou monopostul 17
- Fragment dintr-un interviu cu Lucia Negoiță
- Clubul dramaturgilor - o nouă lectură
- Romanul anului 2011? Sondaj
- Evocare și lansare Constantin Stan
- Cărți noi! Mircea Florin Șandru - Ca silabele unui...
- Cutremurul și fațada
- Din nou Silverstone. Ca pilot de Audi și triumfal ...
- Berea amară a străinătății...
- Londra după Silverstone. De la caii putere la caii...
- Silverstone - echipa Mansell
- Un pilot de duminică la Silverstone
- "Românii au talent"!
- Fanfara și coliva!
- Evoluția societății și cutremurele nu sînt predict...
- E arrivato... Zampano!
- Cărți noi! Adrian Pârvu - Poetul, vărul și poporul...
- Silverstone, toamna
- Viorica Răduţă despre „pantera sus, pe clavecin”
- Cărți noi! Dana Catona Prințesa portocalie, Editur...
- O surpriză de la Baki Ymeri
- Alexandru Istrate (1930-2011)
- Crime la Elsinore (2006) - acum eCarte
- Scriitori, vi se pregătește ceva! De fapt e gata. ...
- Luceafărul For Ever
- Afinitățile elective
- Scriitori surîzători (Balcic și Sf. Constantin și ...
- Balcic și Sf. Constantin și Elena
- Inima Reginei (II)
- Inima Reginei
- Uniunea Scriitorilor – nomenclator de profesii
- Dan Bălănescu Ambasada veselă – povestiri umoristi...
- Cărți noi! Eugen Dumitru - Decalogul unei blonde E...
- „Tradiții” sau Dreptul de a nu deveni „știre”
- Cărți noi! Șerban Mărgineanu - Caviarul câinelui d...
- Clubul dramaturgilor - o nouă stagiune
- ► septembrie (33)
-
▼
octombrie
(43)
-
►
2010
(391)
- ► septembrie (35)
Dl H.Garbea, cititorii dvs va prefera cu barba, si-n sigurantza la Bucuresti. Renuntand la Gillete si la concursuri auto, sunteti cumva mai ferit de accidentele auto pe care le vedem zilnic la Tv. Poate-s eu mai prapastios...
RăspundețiȘtergereMultumesc, dar eu sînt fan Gilette și nu poate fi mai rău la Silverstone decît pe DN 1. De aceea în țară evit să conduc, iar în afara ei nu.
RăspundețiȘtergereCe nostim, si eu sunt fan gillette, ma rad cu un aparat clasic pt lame normale, mai batran ca mine, mostenit din familie...!!
RăspundețiȘtergereCu penuria asta de piloţi F1 poate câştigaţi şi turneul. Felicitări şi succes, atenţie la depăşirile în curbă şi la centură!
RăspundețiȘtergere@Gabi C.
RăspundețiȘtergereMultumesc, o sa am centuri, casca si polita de asigurare. N-ar fi exclus sa cistig pt. ca eu am curaj pe circuite, ma inhib numai cind ma enervez pe Dorobanti si Dacia.