miercuri, 3 noiembrie 2010

Premiile ASB 2009

În ziua de 2 noiembrie 2010, Juriul pentru decernarea Premiilor Asociației Scriitorilor București, filială a Uniunii Scriitorilor din România, compus din: Eugen Simion, Ioana Ieronim, Octavian Soviany, Tudorel Urian şi Radu Voinescu, a hotărât acordarea premiilor anuale ale ASB următoarelor volume apărute în 2009:

PROZĂ
Ioana Drăgan – Mafalda – Ed. Allfa
Şerban Tomșa – Ghețarul, Ed. Cartea Românească

POEZIE
Lucian Vasilescu – Aproape. Atât de departe. Close.so far away. Ed. Vinea
Constantin Abăluţă – Iov în funicular – Ed. Limes

DRAMATURGIE
Olga Delia Mateescu – Miere şi canapea – Ed Palimpsest

CRITICĂ, ISTORIE LITERARĂ, ESEU
Gelu Negrea – Dicţionarul subiectiv al personajelor lui I.L.Caragiale – Ed. Cartea Românească

PREMIUL SPECIAL - alte genuri –
D. Vatamaniuc – pentru contribuția remarcabilă la realizarea ediţiilor critice din clasicii literaturii române

DEBUT, premiu acordat de revista „Săptămîna financiară”
Laurenţiu Hanganu – „Memoria” ecoului, Studii şi articole de istorie literară şi literatură comparată, Ed. Saeculum I.O.

LITERATURĂ PENTRU COPII ŞI TINERET
Nu se acordă

TRADUCERI
Nu se acordă

PRIMĂRIA SECTORULUI 2 BUCUREȘTI, ÎN CONSENS CU JURIUL ASB, ACORDĂ PREMIUL „OPERA OMNIA”

Doamnei Gabriela Adameșteanu

Premiile sînt acordate cu sprijinul Primăriei Sectorului 2 București și al revistei Săptămîna Financiară (debutul).

7 comentarii:

  1. Mă bucură destinatia premiului”Opera Omnia”.Mai am un comentariu privind destinatia unui premiu,dar prefer să citesc mai întâi cartea dacă voi da de ea si apoi să comentez.Vă multumesc,ANONIMUL(A)CIVILIZAT(Ă).

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincere felicitari pentru Constantin Abaluta si Lucian Vasilescu!
    Le-am citit ambele volume de poezie si chiar meritau premiate.
    In sfarsit, cel putin in domeniul poeziei, juriul si-a facut pe deplin datoria...

    Valentin Busuioc

    RăspundețiȘtergere
  3. domnule garbea, e manarie curata, la fel cum manarie curata este si faptul ca eu sunt membru stagiar, desi am luat premiul usr, si in statut scrie negru pe alb ca trebuie sa fiu membru titular. si nu zic ca-i marlanie curata ca n-am luat eu premiul asb. l-au luat prea multe nulitati ca sa ma murdaresc cu el. dar nenea asta care l/a luat e jenant si pun pariu ca a luat premiul cu pila de la eugen simon, asa, ca intre academicieni.
    nu-i nimic, imi dau demisia rapid din magaria dvoastra, ca n-am chef sa fac parte dintr-o organizatie din care fac parte mii de nulitati litarare cu statut de membru titular si marlanusi care fac manarii de doi lei.
    cand am intrat in usr am crezut ca intru intr=o organizatie cu oameni de buna credinta, dar se pare ca, asa cum mi-au spus mai multi, am intrat intr-o organizatie de jogodii ieftine. ar trebui sa puneti pana de la mana si sa apelati la serviciile mele ca sa va educ sa fiti de rasa. jigodii de rasa, adica.

    ps. exista o lege care sanctioneaza abuzurile de acest gen, ia intrebati va juristul care i de altfel un prost, sa vad daca aflati care-i. sau mai bine contactati-ma si ganditi-va cum ma convingeti sa nu va dau in judecata. dar cat mai rapid.

    o zi placuta

    RăspundețiȘtergere
  4. Domnule Stoian G. Bogdan,
    Nu ar fi inedit să ne dați în judecată, au mai fost autori care au dat în judecată ASB pentru că nu au primit premiul acesteia. E foarte distractivă încercarea unui autor de a dovedi unei instanțe civile, cu probe administrate în instanță, că e genial. Vă doresc să puteți proba și atesta, printr-o hotărîre judecătorească definitivă și irevocabilă, faptul că aveți un mare talent literar. Toți cititorii și criticii vor urma fără să clipească hotărîrea instanței. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  5. sa vezi si sa nu crezi!

    iote d-aia nu mai citim noi literatura romana...

    RăspundețiȘtergere
  6. ce are a face literatura romana cu proasta crestere?

    RăspundețiȘtergere
  7. cum adica ce legatura are?

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Arhivă blog