joi, 17 martie 2011

DIACRITICA - Marele premiu ”Blog de blog 2010!”

Lucia Verona, inițiatoare a concursului și președinta juriului anunță:

Festivitatea de decernare a premiilor BLOG DE BLOG - Cele mai bune bloguri din 2010 va avea loc vineri, 25 martie, ora 17,30, în Rotonda Muzeului Naţional al Literaturii Române.
*
În continuare, Lucia Verona, singura abilitată după regulament să ia decizia finală în privința Marelui Premiu anunță:
”Poate aţi remarcat că la Gala online nu am anunţat cine este laureatul Marelui Premiu "Pentru că-mi place". Nu l-am anunţat pentru că nu găsisem, pe culmile Zelistului, un blog care să-mi placă atît de mult încît să-l premiez. Greşeala mea. Nu l-am căutat unde trebuia. În zilele următoare, citind şi recitind bloguri din blogroll-ul meu proprietate personală, mi-am dat seama că există un blog care-mi place foarte mult. Un blog care place multora. Un blog care pe unii îi deranjează.
Deci, avem un laureat al Marelui Premiu. De fapt, o laureată.
Doamnelor şi domnilor, cîştigătoarea Marelui Premiu "Pentru că-mi place" al concursului BLOG DE BLOG pe 2010 este... (răpăit de tobe, emoţii, suspans)

Diacritica

*
Este o mare dar și plăcută surpriză acest premiu pe care eu îl consider meritat din multe puncte de vedere: Diacritica are și seriozitate și umor, și colocvialitate și prezență „scenică”, e un blog despre o problemă acută azi, tratată cu competență. În plus, blogul său are un public select, rafinat în comentarii și chiar în glume. Subscriu total la punctul de vedere al Luciei Verona.

2 comentarii:

Postări populare

Arhivă blog