miercuri, 11 ianuarie 2012

Luceafărul de dimineață - nr 1/2012


La începutul săptămînii viitoare, pe 17 ianuarie, va apărea un nou număr din revista Luceafărul de dimineață, primul din anul 2012. Sumarul este ca de obicei bogat și divers. Invitata lunii este prozatoarea Gabriela Adameșteanu cu o pagină de amintiri. Cronica literară este consacrată de Dan Cristea volumului Însemnări din ținutul misterios de Gabriel Chifu. Un consistent caiet critic cuprinde recenzii semnate de Gabriela Gheorghișor, Daniela Firescu, Adela Vlad, Ana Dobre, Adrian G. Romila, Felix Nicolau, Radu Voinescu, Nicolae Coande. Numărul cuprinde poezie de Lucian Vasilescu, Nicolae Petre Vrânceanu, Flavia Teoc, Petruț Pârvescu  și proză de Emil Mladin (fragment de roman) și Alexandru Păduraru, un eseu de Mihail Gălățanu. Pagina de carte străină este susținută de Simona Grazia Dima și Costin Tuchilă. Opinii și consemnări îi au ca autori pe Ioan Groșan, Radu Aldulescu, Nicolae Stan, Adrian Costache.  Nu lipsesc obișnuitele cronici de teatru, film, artă plastică, muzică și sport.


 Revista Luceafărul de dimineață este o publicație lunară a Uniunii Scriitorilor din România. Apare cu sprijinul asociației culturale omonime și a Primăriei Sectorului 2 București. Redactor șef - Dan Cristea.

2 comentarii:

  1. Ceva nu este în regulă. Mi se permite să comentez o singură dată pe blogul Domniei Voastre şi asta se întâmplă numai dacă nu a intervenit altcineva înaintea mea. În rest, nu am acces şi nu pot urmări opiniile celorlalţi cititori.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Serban Tomșa
    Mi se pare foarte curios. Eu nu am mai umblat la setări, sînt cele de acum un an.
    1. Un utilizator tot trebuie să fie „primul” și alții sînt al doilea, treilea etc. încît mă întreb de ce ei au intrat. Totuși, la poem, comentariul dvs. pentru care vă mulțumesc iar, nu a fost primul.
    2. Și comentariul o singură dată e surprinzător, nu mai zic de privit opiniile altora.
    O să mă uit iar la setări, dar cred că poate fi și din cauza unui blocaj de siguranță al conexiunii dvs. O să întreb și un expert

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Arhivă blog