vineri, 20 ianuarie 2012

Metode de a cîștiga

Săpămîna care se încheie a fost marcată pentru mine de trei eșecuri în încercarea de a mă califica între primii 10 (din 80 între care intrasem în prima etapă) la concursul „Vrei să fii milionar”. Deși am răspuns corect și fulgerător la întrebări, am apăsat tasta telefonului în mai mult de 0,3 secunde și am rămas pe dinafară. Nu mi se pare o metodă prea echitabilă să departajezi concurenții la un concurs de cunoștințe după viteza degetului. Ar fi normal să se pună întrebări la rînd și să se califice concurenții care dau mai multe răspunsuri corecte, am și participat la astfel de concursuri, prin telefon, cîștigînd chiar uneori.

Iată, pentru amuzametul dvs., întrebările la care am răspuns. Ce tastă ați fi apăsat în maximum 0,24 secunde de la ultimul răspuns posibil?

A. Cine a pictat în anul 1894 tabloul „Țărancă veselă”?
1. Ion Andreescu, 2. Nicolae Grigorescu, 3.Camil Ressu, 4. Edgar Degas

B. Cine era prim-ministrul României înainte de revoluția din 1989?
1. Ilie Verdeț, 2.Manea Mănescu, 3. Dumitru Popescu, 4. Constantin Dăscălescu

C. Ce naționalitate avea chimistul Jakob Berzelius?
1. german, 2. olandez, 3. suedez, 4.japonez

Deci cea mai bună metodă de a te califica la concursul cu pricina e să fii iute la deget!

Dar care este metoda cea mai bună de a cîștiga la Bridge. Dacă vreți să aflați, citiți articolul meu de pe blogul Bridge4Fun aici.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Arhivă blog