duminică, 18 mai 2014

Eveniment de excepție: Maratonul de poezie și jazz ediția a V-a


 Maratonul de poezie și jazz a ajuns la ediția a V-a, una dintre cele mai reușite. Sala plină și mult după miezul nopții. Nici terasa Muzeului Literaturii nu era goală și pe ea se puteau întîlni la fiecare pas celebrități ale poeziei (Ion Mureșan, Robert Șerban, Adrian Alui Gheorghe, Cosmin Perța) sau ale prozei, traducerilor, dramaturgiei, criticii ori muzicii. Am urmărit recitalurile foarte reușite a vreo zece colegi din cei mulți care s-au perindat la mircofon invitați de amfitrionul Dan Mircea Cipariu. 

Am fost onorat să-l am spectator la recitarea mea pe domnul Mihai Șora. M-am bucurat să revăd colegi din toată țara citind cu pasiune și emoție. Toți erau vizibil implicați și ofereau tot ce aveau mai bun ca text și interpretare. 

Excepționale au fost momentele muzicale ale lui Mircea Tiberian și ale prietenilor săi.

În imagini apar Horia Gârbea, Dan Micea Cipariu, Liviu Ioan Stoiciu, Ioan Matiuș, Nicoleta Popa. (foto: Maria Timuc și Horia Gârbea).
E foarte meritoriu că Dan Mircea Cipariu și Ioan Cristescu au putut mobiliza alături de ei Ministerul Culturii, ICR-ul, Radio România și alte instituții în frunte evident cu MNLR, atîția artiști și un public imens venit la poezie ca la meci. Mulți au stat pe treptele Muzeului (acolo se putea fuma!) ascultînd în difuzoare recitalurile din rotonda devenită neîncăpătoare. 

Felicitări deosebite organizatorilor Tîrgului Național de Poezie și ai Maratonului!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Arhivă blog