miercuri, 28 mai 2014

În „Salonul ludicilor”, fără lacrimi și sfinți

Ieri am ajuns unde mi-era locul!

Adică în „Salonul ludicilor”, antologie de poezie umoristică apărută sub egida Teatrului de Comedie și a Editurii Tracus Arte, proiect mangeriat de Dan Mircea Cipariu în colaborare cu directorii celor două instituții: George Mihăiță și Ioan Cristescu, ilustrat de Horațiu Mălăele și Mihai Zgondoiu, botezat nu cu lacrimi ci cu vin de Mircea Dinescu la restaurantul său din strada Șepcari. Și Mircea Dinescu e un salonard ludic, cu umor de primă clasă.

Prefața la „Salon” a fost semnată de Ioan Groșan, prezent și la eveniment, alături de o parte dintre poeții din antologie, volum care s-a înscris în Festivalul Comediei Românești. Pot să spun că petrecerea a fost formidabilă iar detaliile au fost făcute publice la linkurile de mai jos. Au lipsit lacrimile iar sfinți n-am fost, bărdacele poetului revoluționar golindu-se cu spor.


şi 

 
Cum nu am copyright decît pe poemele mele vă ofer unul. Toate cele trei pe care le-am ales fac parte dintr-un ciclu poetic inedit încă intitulat „Cîntecele lui Huppy”.

            Avatarul diatomeei

O micuţă crustacee
S-a reîncarnat recent
Fix într-o diatomee
Dintr-un rîu cam indecent.

Parameci şi euglene
O curtau din noapte-n zi,
Însă fosta crustacee
Se lăsase de prostii.

Ca sa nu mai involueze
Pin' la virus ori bacil,
S-a decis să nu marşeze
La vreun apropos subtil.

Şi cum nu era nici proastă,
Ba din contra avea fler,
A cerut-o de nevastă
Un superb himenopter. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Arhivă blog