vineri, 10 decembrie 2010

Lectură la Școala Ferdinand I – „Făt-Frumos din Lună” la primul contact cu publicul



Ieri, 9 decembrie, am avut, la școala Ferdinand I, o școală exemplară a sectorului 2, la invitația doamnei director Violeta Dascălu, o întîlnire cu cititorii din clasele a 4-a, a 5-a și a 6-a. Am vorbit despre cărțile de povești și am citit, pentru prima dată în fața unui public și mai ales a „targetului” cărții, cîteva pagini din romanul fantasy „Făt-Frumos din Lună”, încă inedit. Reacția auditoriului a fost foarte bună (au ascultat într-o tăcere incredibilă și au rîs sincer la momentele mai hazlii) și unii dintre copii s-au arătat dornici să realizeze ilustrații pentru poveste. Întrebarea care mi s-a pus cel mai des a fost: „Cînd apare cartea?”. Am răspuns sincer că nu știu. Nu le-am spus copiilor că editorii sînt buni la promisiuni, dar slabi la plata drepturilor, la difuzare și la mediatizare. Școala Ferdinand I are proiecte culturale importante și am promis desigur sprijinul scriitorilor bucureșteni. Primul punct s-a efectuat: donarea unor volume de autori contemporani bibliotecii remarcabile a școlii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Arhivă blog