duminică, 19 decembrie 2010

O recomandare meta-literară

S-a deschis recent Bistro Jariștea situat la intersecția bulevardului Dacia cu Strada Henri Coandă, peste drum de Muzeul Literaturii. Poziția sa îl face atractiv pentru scriitori: la maximum 5 minute de Uniune, de Casa Vernescu, Muzeu și la 10 de Asociație, ca și prețurile, modice deocamdată pentru categoria sa. Este o filială a cunoscutului restaurant omonim din zona Rahova-Mitropolie. Are și sit internet pentru detalii. Din meniul de sezon mi-a atras atenția piftia de curcan. Se asociază cu o bună și venerabilă țuică.

Un comentariu:

  1. Toate bune și gustoase - se întîmplă ca fotografiile de pe sit să fie chiar pe placul nostalgiei mele -, dar de ce, domnule, nu sînt textele promoționale tipărite cu diacritice, că încep să mă irit. N-am putut ceti nici o frază; n-am vrut. Gîndindu-mă că spilcuiții din poze se foiesc în morminte, că doar ei nu scriau cu ”i” din ”î”!
    Rețetarul domnilor o.k., după părerea mea, însă, cartea de vizită (recte: sit), o.k. ioc, vreau să cred, deocamdată.
    NU animalelor mutante, NU furajelor mutante, NU scrierii peltice, căci dacă tot trece pînă și dragostea prin stomac, ar putea să o ia pe acolo și bunul simț.
    Poftă bună!
    Silvana T.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Arhivă blog